Priser
Priser vises eks mva.
Betaling
Kunden vil bli fakturert for tjenesten. Fakturering skjer ukentlig, med mindre annet er avtalt.
Avbestilling
Ved avbestilling av oppdrag vil kunden bli belastet 50% ved avbestilling før oppmøte. Ved avbestilling etter eller ved oppmøte, vil hele beløpet bli belastet.
Godstransportforsikringer
Ansvarsbestemmelsene til Strandli Transport AS følger NSAB 2015.
Skade på varer og klager
Reklamasjon mot Strandli Transport AS gjøres senest innen det som er oppgitt i NSAB 2015
Ved signering på at ordren er mottatt, signeres det også for at varene er fri for ytre / synlige skader. Skulle det være noen skader utover dette så kontakt Strandli Transport AS ved epost: post@strandli-transport.no eller ved telefon: 9600 8012.
Ansvar for transportoppdragene reguleres i henhold til NSAB 2015.
Leveranser
Standard oppdrag må bestilles før kl 14for levering samme dag, ved bestilling etter dette vil ordren egnes som Ekspress/VIP oppdrag, med mindre levering neste dag er oppgitt som alternativ fra kunden ved bestilling.
Levering vil bli til oppgitt adresse ved bestilling, med mindre annet er avtalt ved eller før henting.
Xfrakt har ingen uventede tillegg, men ser seg nødt til å ta ekstra betalt ved: Bomtur med retur tilbake til utgangspunktet, større godsmengde, spesialavfall/farlig gods, ventetid utover 15minutter.
Personvern, sikkerhet og personopplysninger
I forbindelse med bestillingen, godtar du at Strandli Transport AS lagrer din informasjon. Vi gjør dette for å kunne effektivisere tjenester ovenfor deg som kunde i fremtiden.
Strandli Transport AS vil ikke oppgi din personlige informasjon til tredjepart.
Du kan når som helst få utlevert informasjonen vi har lagret om deg ved å sende henvendelse til post@strandli-transport.no
Klager
Om kunden har en klage eller noe som kunden mener at Xfrakt AS som transportør burde være klar over, ønsker vi at det blir sendt til post@strandli-transport.no
Lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene.